کدگذاری آنلاین IonCube

بطور کلی Ioncube یک ماژول php است که فایل های رمزگذاری شده php را درست می کند و سرعت صفحات وب را بالا می برد. معمولا برای برنامه هایی که بر پایه php هستند نیاز است.

Ioncube محصول سال ۲۰۰۲ و به توسعه دهندگان این امکان را میدهد که با استفاده از این ابزار، از نرم افزار های نوشته شده به زبان PHP ، حفاظت کنند. در واقع با استفاده از Ioncube از امکان دیده شدن کدهای PHP، ویرایش کد و نیز امکان اجرای کد روی سیستم های بدون لایسنس ، محافظت می شود.

این ابزار از تکنیک کامپایل کردن بایت کد ها (compiling the bytecode) برای کدگذاری استفاده میکند و در نتیجه کد اصلی (source code) حذف شده  و زمان اجرا (runtime) کاهش می یابد.

در سال ۲۰۱۹ IonCube نسخه ۱۰ ارئه شده است که اگر کدگذاری با این نسخه باشد تقریبا ۰ درصد احتمال کدگشایی این فایل های وجود دارد.

انکد فایلهای PHP توسط مرسا وب

شما در سایت اصلی یون کیوب هم میتوایند به صورت آنلاین انکد کردن فایلهای خود را انجام دهید، ولی در این صورت هم مبلغ بیشتری باید پرداخت کنید و هم نکته مهم این است که در کدگذاری آنلاین در سایت اصلی ioCube کدگذاری در یک فایل که بر روی نسخه پی اچ پی ۵٫۶ تا ۷٫۳ کار کند وجود ندارد.

به دلیل بالا بودن قیمت این نرم افزا و همچنین شرایط سخت برای خرید از سایت اصلی ، تیم مرسا وب برای راحتی کاربران به صورت پروژه ای کار انکدر (کدگذاری) را انجام میدهد.

به این صورت که شما فایل php مورد نظر خود را در یک فایل zip قرار داده و برای ما ارسال میکند و ما بعد از انکد کردن همان فایل را برای شما میفرستیم.

کدگذاری آنلاین IonCube

. هزینه انکد با IonCube

بدون در نظر گرفتن تعداد فایل های php هزینه هر بار کدگذاری ۶۰٫۰۰۰ تومان میباشد. کدگذاری ioncube

. نسخه نرم افزار

انکد با نسخه ۸-۹ و یا ۱۰٫۲ که اخرین نسخه است انجام میشود.

 

. قابل اجرا بر روی Php با نسخه های 

۱- بر روی نسخه پی اچ پی ۴ کار خواهد کرد.

۲- بر روی نسخه پی اچ پی ۵ کار خواهد کرد.

۳- بر روی نسخه پی اچ پی ۵٫۳ کار خواهد کرد.

۴- بر روی نسخه پی اچ پی ۵٫۴ کار خواهد کرد.

۵- بر روی نسخه پی اچ پی ۵٫۵ کار خواهد کرد.

۶- بر روی نسخه پی اچ پی ۵٫۶ کار خواهد کرد.

۷- بر روی نسخه پی اچ پی ۷٫۱ کار خواهد کرد.

۸- بر روی نسخه پی اچ پی  ۵٫۶ & 7.1 کار خواهد کرد. ( کدگذاری با این روش بر روی پی اچ پی نسخه ۵٫۶ تا ۷٫۳ را شامل میشود)

۹- بر روی نسخه پی اچ پی ۷٫۲ کار خواهد کرد.

برای این منظور با ما تماس بگیرید

مشاوره رایگان طراحی سایت مرسا