طراحی اپلیکیشن سوپرمارکت

  • با توجه به فراگیر شدن تلفن های همراه و فراگیر شدن فروشگاه ها و خرید های اینترنتی , نیاز به فروشگاه های موبایلی روز به روز در حال افزایش است . نسل جدید فروشگاه های اینترنتی که علاوه بر داشتن وب سایت شامل اپلیکیشن موبایل هم است.
  • سوپر مارکت های آنلاین به سرعت در حال گرفتن بازار مصرف کنندگان هستند. بر اساس مطالعات انجام شده ، در کشورهای توسعه یافته مانند ایالات متحده، انگلیس، ژاپن، فرانسه و غیره، حدود یک چهارم خریداران اینترنتی ، در حال حاضر مواد غذایی خود را از سوپر مارکت های آنلاین خریداری می کنند و ما بقی حاضر به انجام آن در آینده نزدیک هستند.
  • امروزه سوپرمارکت های آنلاین به سرعت در حال گسترش و رقابت می باشند و در هر شهری ممکن است چندین اپلیکیشن سوپرمارکت آنلاین در حال فعالیت باشند . از همه مهمتر فعالیت وسیع اسنپ فود و اسنپ مارکت نشان دهنده اهمیت و حجم بسیار مناسب تقاضا در بازار داغ سوپرمارکت آنلاین باشد .
  • فروشگاه سوپر مارکت از جمله بسته های جدید ما میباشد که تمامی نیازهای یک فروشگاه اینترنتی سوپر مارکت را برطرف میسازد. این پکیج علاوه بر وب سایت دارای اپلیکیشن اندروید فروشگاهی و اپلیکیشن ios فروشگاهی هم میباشد که این موضوع سفارشات مردمی را از فروشگاه سوپر مارکت شما را بشدت افزایش میدهد و مردم به آسانی با داشتن اپلیکیشن سوپرمارکت آنلاین میتوانند خرید های خود را به سریع ترین و آسان ترین شکل ممکن انجام دهند . ساخت اپلیکیشن سوپرمارکت

آیا میدانستید طبق آمارهای ارائه شده 60 درصد ایرانیان به اینترنت پرسرعت دسترسی دارند و روزانه از آن استفاده میکنند ؟

آیا میدانستید طبق آمار بانک مرکزی در سال گذشته ، ایران ۴۳ میلیون کاربر اینترنتی داشته و میزان فروش اینترنتی مبلغ ۵۰۰/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال است !

سهم شما از این مبلغ چقدر بوده ؟

آیا میدانستید اهمیت داشتن اپلیکیشن اندروید و IOS برای فروشگاه شما با توجه به استفاده 40 درصدی کاربران از تلفن های همراه و اینترنت و اضافه شدن روز افزون کاربران تلفن های همراه امری ضروری برای کسب و کار شما خواهد بود ؟

طراحی اپلیکیشن سوپرمارکت (نوع یک : یک سوپرمارکت)

در این مدل از سوپرمارکت آنلاین، شما یک سوپرمارکت بزرگ در شهر خود هستید و بعد از دریافت سفارش از انبار مرکزی خود اجناس را برای مشتریان خود ارسال می نمایید . برای ساخت اپلیکیشن سوپرمارکت آنلاین به این شکل ، تنها یک نسخه اپلیکیشن مشتری کافیست و درخواست اجناس از مشتریان به سمت دفتر مرکزی ( شما ) می رسد ، وضعیت موجودی کالا مشخص است و سیستم تسویه مالی و خرید هم مستقیما با خود شخص شما سر و کار دارد .

برای داشتن یک سوپرمارکت آنلاین همین حالا اقدام نمایید!

طراحی اپلیکیشن سوپرمارکت (نوع دو: سیستم چند فروشگاهی)

در اصطلاح به این مدل که برای شما توضیح خواهم داد ، مارکت پلیس (Market Place)  گفته می شود که برای درک بهتر از آن به صورت ساده و با مثال آن را توضیح میدهیم . در این مدل از طراحی اپلیکیشن سوپرمارکت آنلاین ، یک بستر خرید بین مشتری و سوپر مارکت ساخته و ایجاد می شود و مشتری با سوپرمارکت محله خود در ارتباط است . در این سیستم همانند اسنپ درخواست مشتری به نزدیک ترین سوپرمارکت محله خود (که با انتخاب شهر و سوپر مارکت مشخص) ارسال می شود و پس از آن خرید و فروش بین مشتری و سوپرمارکت آنلاین انجام می شود .

در ساخت اپلیکیشن سوپرمارکت آنلاین چندین و شاید چندصدها سوپرمارکت تحت نظارت شما فعالیت میکنند و شما به عنوان مدیر پورسانت خود را دریافت میکنید.

گروه مرسا آماده انجام این مهم برای شما میباشد

 

امکانات و تعرفه طراحی اپلیکیشن

مشاوره رایگان طراحی سایت مرسا