طراحی سایت آگهی

سایت آگهی چیست ؟

سایت آگهی , سایت نیازمندی، سایت های داینامیکی می باشد که در آن بانکهای اطلاعاتی از آگهی های مختلف در دسته بندی های کاملاً مشخص و جداگانه تعریف می گردد. این سایتها معمولاً مرجعی جهت معرفی محصولات و خدمات افراد و شرکتها بصورت سریع و در دسترس کاربر می باشد و نقش مهمی را در ارتباطات کاری فیمابین کاربران ایجاد می نمایند.

گروه طراحی سایت مرسا با توان و دانش فنی خود در تحلیل و اجرای بانکهای اطلاعاتی و سایت های دایرکتوری می تواند طراحی سایت آگهی | طراحی سایت نیازمندی شما را بصورت کاملاً اختصاصی با بسیاری از امکانات و پنل های مختلف کاربری اجرا نماید و با بهینه سازی اصولی وب سایت شما را با آگهی های مختلف در رتبه های بالاتر از رقبا قرار دهد. این امر باعث دیده شدن بیشتر شما و جذب بازدیدکنندگان بیشتر خواهد شد که از نظر مخاطبان یک فاکتور مهم و اساسی می باشد و باعث جذب مشتریان بیشتری خواهد شد.

سایت آگهی , سایت نیازمندی

امکانات عمومی

1.  تعریف گروه نیازمندیها و آگهی ها و تبلیغات
2.تعریف دسته های فرعی نیازمندیها و آگهی ها و تبلیغات
3. قابلیت تعریف بینهایت مدیر با سطح دسترسی های مختلف
4. مشاهده لیست اعضای سایت با قابلیت ارسال خبرنامه به اعضا
5. مشاهده آگهی های رسیده و بررسی محتوایی و تایید و رد و حذف آگهی با قابلیت ارسال ایمیل اتوماتیک به آگهی دهنده مبنی بر تایید یا رد آگهی وی ( متن ایمیل توسط شما قابل تغییر است )
6.طراحی با امکانات سئو (بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو)
7.امکان افزودن کلمات کلیدی و ایجاد ارتباط بین دسته های نیازمندی و آگهی ها
8.تعریف روشهای پرداخت با امکان ورود پارامترها به صورت دلخواه
9.قابلیت تایید و رد فیشهای بانکی
10.قابلیت تعریف و اضافه کردن حسابهای بانکی ( شماره حساب و شماره کارت 16 رقمی )
 11.مشاهده تراکنش های پرداخت آنلاین و امکان تایید و رد پرداخت و افزایش موجودی به صورت آنلاین مشتري
12.امکان افزودن یا کاهش اعتبار مشتری جهت مشتریان خاص
13.امکان ورود اخبار سایت و اطلاع رسانی به مشتریان
14.امکان ایجاد پکیج تعرفه برای هر دسته از تبلیغات بدون محدویت
15.بروز رسانی خودکار سایت شما بدون نیاز به دخالت شما بصورت کاملا اتوماتیک و خودکار
16.امکان مدیریت منوهای سایت بدون نیاز به دانش طراحی با قبلیت ترتیب گذاری و مدیریت اطلاعات صفحات
17.سیستم مدیریت تبلیغات بنر

توجه داشته باشید که امکانات فوق تنها بخشی از امکانات سایت های نیازمندی و تبلیغاتی طراحی شده توسط شرکت ما می باشد و علاوه بر امکانات فوق موارد بسیار زیاد دیگری نیز در سایت های طراحی شده توسط این شرکت وجود دارد.

امکانات اختصاصی سایت آگهی | سایت نیازمندی

. امنیت بسیار بالا
. سرعت لود شدن صفحات قابل قبول و سریع
. گرافیک مناسب و طراحی ظاهر اختصاصی سایت
. سئو سایت بسیار قوی و قرار گرفتن آگهی ها در نتایج بالای گوگل
. پشتیبانی مناسب
. پنل مدیریتی بسیار ساده و روان

قابلیت جستجو در تمامی استان ها

یکی از مشکلاتی که در بعضی سایت های آگهی مانند دیوار به چشم می خورد ، عدم جستجو در تمامی استان هاست . بدین معنا که کاربران به مکان انتخابی خود محدود شده و نمی توانند در تمامی استان ها بدنبال نیازهای بپردازند .

ما این مشکل را در طراحی جدید برطرف کرده ایم و در صفحه اصلی سایت آیتم های جستجوئی را بر اساس متن دلخواه کاربر ، دسته بندی ها و استان ها تعبیه کرده ایم تا کاربر بتواند سریعتر به آگهی های مورد نظر خود در هر نقطه از کشور دسترسی داشته باشد .

در ضمن برای آن دسته از عزیزانی که تمایل دارند مانند سایت دیوار ، کاربرانشان بتوانند استان مورد نظر خود را انتخاب و قفل کند افزونه ای با نام “انتخاب و قفل بر روی استان” را آماده کرده ایم که می توانند از آن استفاده نمایند.

نمایش اطلاعات کاربر و یا اسلایدشو شخصی در صفحه نخست

سایت آگهی | سایت نیازمندی

مطمئنا یکی از خواسته های مدیران سایت این است که در صفحه نخست سایت خود شعار و یا معرفی کوتاهی از سایت خود را در معرض دید بازدیدکنندگان بگذارد.

از همین رو در صفحه اول سایت امکانی فراهم کرده ایم تا مدیر سایت بتواند توضیح کوتاه در مورد سایت خود و یا حتی شعار سایت خود را قرار دهد و زمانیکه کاربر لاگین کرد اطلاعات کاربری آن نمایش داده شود.

در نسخه جدید پا فراتر گذاشته ایم و این امکان را به مدیر سایت داده ایم تا بتواند یک اسلاید شو از تبلیغات بنری خود و حتی مشتریان خود را نیز در آن مکان قرار دهد.

بارگذاری اتوماتیک آگهی های تنها با اسکرول کردن موس

یکی از لذت بخش ترین تجربیات کاربران از یک سایت این است که بتوانند سریع به نتایجی که می خواهند برسند .

به همین منظور ما در لیست آگهی و لیست جستجو ها ، کلیه آگهی های شما را به صورت اتوماتیک بارگذاری می کنیم تا کاربران شما وقت خود را صرف کلیک کردن بر روی شماره صفحات متعدد و رفرش صفحات نکنند.

یکی دیگر از تاثیرات این روش صرفه جوئی در پهنای باند سایت شما و کاهش هزینه های هاستینگ شما خواهد بود.

نمایش آگهی ها به صورت جعبه ای و یا لیستی

طراحی سایت آگهی

در لیست آگهی ها دکمه هایی برای نمایش آگهی ها به صورت لیستی و جعبه ای تعبیه شده است تا بازدیدکنندگان سایت بتوانند به سلیقه ی خود یکی از حالت ها را انتخاب کرده و آگهی ها را مشاهده نمایند.

در ضمن کاربران با فشردن دکمه فوری و یا همه می توانند مشخص کنند تنها آگهی های فوری و یا تمامی آگهی ها را ببینند.

نمایش صحیح در انواع دسکتاب ها ، لپ تاپ ها و موبایل ها (۱۰۰% واگنشگرا)

طراحی سایت نیازیمندی

همیشه دغدغه اصلی مدیران سایت ها هماهنگ بودن نمایش سایتشان در انواع تبلت ها و موبایل ها بوده و هست ! به همین دلیل سایت اگهی | سایت نیازمندی را واکنشگرا طراحی کرده ایم تا کاربرانتان با هر ابزاری بتوانند از سایت شما بدون دردسر استفاده کرده و با این امکان سایت شما محبوب ترخواهد شد و مشتریان بیشتری را جذب خواهید کرد.

طراحی اپلیکیشن موبایل

ما برای شما این امکان رو فراهم آوردیم که برای سایت آگهی و یا نیازمندی شما اپلیکیشن موبایل نیز طراحی شود که کاربرانتان به راحتی و با نصب اپلیکیشن اختصاصی شما دسترسی به آگهی ها و ثبت آگهی رو داشته باشند.

مشاوره رایگان طراحی سایت مرسا

سایت آگهی , سایت نیازمندی

سایت آگهی , سایت نیازمندی    سایت آگهی , سایت نیازمندی

مشاوره رایگان