1-اپلیکیشن ها و پلن ها

1.1- پلن دائمی : اپلیکیشن های ارائه شده توسط طراحی اپلیکیشن مرسا فقط به صورت لایسنس دائمی ارائه میشوند.پس از خرید پلن دائمی اپلیکیشن با امکانات کامل ارائه میشود و به هیچ عنوان منقضی نمیشود و برای همیشه کار خواهد کرد , کارکرد اپلیکیشن دائمی مستقل از وب سایت mersa-co.ir است , این به آن معنی است که حتی اگر mersa-co.ir در دسترس نباشد , مشکلی متوجه اپلیکیشن نخواهد شد.

1.2- لایسنس : لایسنس هر کدام از اپلیکیشن های خریداری شده فقط برای دامنه ای است که برای آن اپلیکیشن ثبت شده است , پس از آن , امکان تغییر دامنه وجود نخواهد داشت , تغییر دامنه فقط در موارد خاص و جزئی انجام میشود به طور مثال تغییر پروتوکل وب سایت ازhttp به  https یا فیلتر شدن وب سایت.

1.3- پلتفرم ها : اپلیکیشن ها در دو پلتفرم اندروید و  ios ارائه میشوند , چون اپلیکیشن ها به صورت کاملا نیتیو برنامه نویسی میشوند , ممکن است در امکانات یا رابط کاربری و یا تم ها در دو پلتفرم متفاوت باشند.

1.4- ارایه خدمات ساخت اپلیکیشن موبایل , برای وب سایت است، بدین معنی که اپلیکیشن های ارائه شده از منبع (source) وب سایت استفاده میکند و از دیتابیس سایت پیروی میکنند و اپلیکیشن کاملا وابسته به سایت خواهد بود.البته نیازی به طراحی قالب سایت نمیباشد و اپلیکیشن به خوبی کار خواهد کرد.(برای طراحی قسمت قالب سایت نیاز به پرداخت هزینه میباشد)

2-سفارشی سازی اپلیکیشن

            2.1- مراحل سفارشی سازی

2.1.1- ارسال درخواست سفارشی سازی به همراه جزئیات کامل آن از طریق ارسال تیکت به بخش “سفارشی سازی”.

2.1.2- بررسی و امکان سنجی توسط تیم طراحی اپلیکیشن مرسا, طی این بررسی ممکن است دسترسی به بخش پیشخوان وب سایت نیاز باشد.

2.1.3- برآورد هزینه و مدت زمان انجام آن و تعیین زمان شروع کار از طریق تیکت به اطلاع درخواست دهنده میرسد.

2.1.4- در صورت توافق , فاکتور سفارشی سازی در بخش حسابداری با ذکر جزئیات کامل ایجاد میشود و سپس درخواست دهنده آن را پرداخت مینماید (لطفا در این مرحله دقت کامل داشته باشید که کاری که در نهایت تحویل شما خواهد شد , فقط مواردی است که در این فاکتور ذکر شده است)

2.1.5- با توجه به زمان شروع کار و مدت زمان برآورد شده و جزئیاتی که در فاکتور قید شده است تیم طراحی اپلیکیشن مرسا شروع به انجام درخواست میکند.

2.1.6- پس از انجام کار , تیم طراحی اپلیکیشن مرسا آن را برای درخواست دهنده ارسال میکند , درخواست دهنده 7 روز مهلت تست دارد و میتواند نظر خود را در مورد آن به اطلاع تیم برساند , در صورتی که مغایراتی با امکانات توافق شده وجود داشته باشد , تیم طراحی اپلیکیشن مرسا موظف به انجام و تصحیح آن است , در صورتی که در مهلت تست 7 روز گزارشی از سوی کاربر ارسال نشود , پروژه تکمیل شده و مورد تایید در نظر گرفته میشود .

            2.2- نکاتی در مورد سفارشی سازی

2.2.1- سفارشی سازی فقط در صورتی امکان پذیر است که , پلن دائمی اندروید یا ios خریداری شده باشد.

2.2.2- سفارشی سازی بر روی آخرین نسخه پلاگین و اپلیکیشن که در زمان شروع کار موجود است انجام میشود , درصورتی که آپدیتی برای پلاگین یا اپلیکیشن بعد از شروع کار منتشر شود , بدیهی است موارد سفارشی سازی شده در آن وجود نخواهد داشت.

3-پشتیبانی

            3.1- مدت زمان پشتیبانی اپلیکیشن

3.1.1- به پلن های دائمی اندروید و ios 1 سال پشتیبانی به صورت رایگان تعلق خواهد گرفت.

            3.2-موارد پشتیبانی

3.2.1- دریافت آپدیت پلاگین و اپلیکیشن به صورت رایگان.

3.2.2- اپلیکیشن هایی که سفاشی سازی شده اند آپدیت رایگان دریافت نمیکنند و آپدیت با پرداخت هزینه امکان پذیر خواهد بود.

3.2.3- رفع مشکل در سمت وب سایت در صورتی که مشکل ناشی از پلاگین و یا عدم کارکرد صحیح آن باشد (ازطریق سیستم تیکتینگ).

3.2.4- مشکلاتی که در وب سایت یا سرور و هاستینگ وجود داشته باشد و ارتباطی با پلاگین اپلیکیشن نداشته باشد از حیطه پشتیبانی خارج است.

3.2.5- رفع مشکل در سمت اپلیکیشن , در صورتی که مشکلی در کارکرد بخش های اپلیکیشن وجود داشته باشد , مشکل بررسی و حل خواهد شد. (ازطریق سیستم تیکتینگ)

            3.3-تمدید پشتیبانی

3.3.1- پشتیبانی به صورت سالیانه و به ازای هر اپلیکیشن قابل تمدید است , این تمدید فقط در صورت نیاز به پشتیبانی باید پرداخت شود و ارتباطی با کارکرد اپلیکیشن ندارد و اپلیکیشن برای همیشه کار خواهد کرد.

4-انتشار در مارکت

  1. 4.1- انتشار در گوگل پلی

4.1.1- پس از پرداخت هزینه انتشار , فرمی جهت ارسال اطلاعات در پنل کاربری باز خواهد شد و کاربر میتواند از طریق آن  اطلاعات انتشار را با توجه به راهنمای موجود , برای تیم طراحی اپلیکیشن مرسا ارسال نماید.تیم طراحی اپلیکیشن پس از بررسی موارد ارسال شده , اقدام به بارگذاری و انتشار اپلیکیشن در گوگل پلی مینماید.پس از انتشار لینک اپلیکیشن در گوگل پلی , برای کاربر ارسال خواهد شد.

4.1.2- پس از انتشار اپلیکیشن در گوگل پلی , امکان ویرایش اطلاعات آن یا بارگذاری نسخه جدید فقط با پرداخت فاکتور انتشار مجدد قابل انجام است.

4.1.3- اپلیکیشن در اکانت اختصاصی تیم طراحی اپلیکیشن مرسا منتشر میشود , در صورتی که نیاز به انتشار آن در اکانت اختصاصی کاربر باشد , ابتدا باید یک اکانت اختصاصی برای کاربر ایجاد شود که مستلزم پرداخت هزینه اضافه خواهد بود.

4.1.4- اپلیکیشن بدون محدودیت زمانی در گوگل پلی منتشر میشود.

4.1.5- در صورتی که گوگل در هنگام انتشار اپلیکیشن , آن را ریجکت کند و راه حلی جهت رفع ریجکت نباشد , هزینه انتشار عودت داده میشود (این مورد در خصوص پلن های پکیج اندروید و IOS صدق نمیکند)

4.1.6- در صورتی که گوگل پس از انتشار اپ و بعد از مدتی اپلیکیشن را ریجکت کند یا آنرا اسپم و یا مغایر با قوانین خود بداند , هزینه انتشار عودت نخواهدشد.

            4.2- انتشار در اپ استور

4.2.1- جهت نصب عمومی اپلیکیشن بر روی دستگاه های با سیستم عامل ios نیاز است که حتما اپلیکیشن در اپ استور و یا سیب اپ ویا مارکت های مشابه منتشر شود , هزینه این انتشار به عهده کارفرما میباشد.

 

 

 5-محتوا

5.1- وب‌ سایت mersa-co.ir ، یک وب‌ سایت جهت ارایه خدمات ساخت اپلیکیشن موبایل , برای وب سایت است , که تحت قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت می کند. این وب‌ سایت تمام قوانین مکتوب و یا عرفی حاکم بر کشور را محترم می‌شمارد و خود را موظف به پیروی از آنها می‌داند و شما نیز باید از این قوانین پیروی کنید.

5.2- هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت و سرویس های آن ، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از طراحی اپلیکیشن مرسا پیگرد قانونی دارد.

5.3- بهره برداری و استفاده از اطلاعات این سایت با ذکر عنوان “طراحی اپلیکیشن مرسا” به عنوان منبع و برای مقاصد مطابق با قوانین اعلام شده، مجاز می باشد و در صورت بروز هر گونه تخلف، پیگرد قانونی خواهد داشت.

5.4- حفاظت از ایمیل و رمز عبور به عهده کاربر می باشد.

5.5- مسئولیت محتوای اپلیکیشن های ساخته شده با این سرویس , بر عهده کاربر است و این سایت هیچ مسئولیتی در قبال محتوای آنها ندارد .

5.6- این وب سایت ضمن احترام به حقوق کاربران گرامی ، خودر ا مجاز می داند تا در صورت لزوم، به گسترش و یا تعدیل بندهای این قوانین و مقررات اقدام نماید.

5.7- هر گونه اختلاف نظر در خصوص موارد فوق الذکر تحت حکمیت قوانین قضائی کشور حل و فصل خواهد شد.

قوانین و شرایط پشتیبانی طراحی اپلیکیشن

قوانین و شرایط پشتیبانی طراحی اپلیکیشن

مشاوره رایگان