چرا فروشگاه اینترنتی

میزان جستارهای انجام شده درباره روز ولنتاین به تفکیک کشورها ارائه شده است.

جشن قدیس ولنتاین و یا به زبان ایتالیایی قدیس ولنتینو همه ساله در کشورهای گوناگون انجام می شود. روز 14 فوریه در کشورهای مسیحی به یاد این قدیس گرامی داشته می شود و به روز عشاق معروف شده است. این روز در ایالات متحده آمریکا بسیار مورد توجه است و همین طور در بریتانیا ، استرالیا ، کانادا و آفریقای جنوبی این روز جشن گرفته می شود.

هم چنین در ایالات متحده آمریکا در روزهای منتهی به روز ولنتاین جستجوهای انجام شده درباره گل و شکلات زیاد است که به تفکیک ایالات در تصویر پیوست شده آمده است. امسال در کشور آمریکا هر نفر حدود 137 دلار برای خرید روز ولنتاین هزینه کرده است. البته رکورد متعلق به سال گذشته بوده است که هر شخص 147 دلار در روز ولنتاین هزینه کرده است. امسال در آمریکا 18.2 میلیارد دلار برای روز ولنتاین خرج شده است که نسبت به آمار 19.7 میلیارد دلاری سال گذشته کاهش پیدا کرده است. جالب است که در کشورهای آلمان و فرانسه توجهی به روز ولنتاین نمی شود.

پیش بینی می شود که در سال 2017 رکورد سال 2015 شکسته خواهد شد. در سال گذشته در بریتانیا هر نفر 56 دلار برای روز ولنتاین هزینه کرده است. در سراسر دنیا بیشترین میزان جستجو در زمان روز ولنتاین درباره شکلات بوده است. تقریبا 70 درصد از مردم آمریکا در روز ولنتاین در کنار هدیه خود شکلات هم به طرف خود داده اند.

در کشورهای اروپایی و آمریکا و کانادا خرید هدایای روز عشاق و یا روز پدر و مادر و دیگر مناسبت ها بصورت اینترنتی انجام می شود. خرید گل رز در این کشورها هم اینترنتی شده است و هدیه به همراه گل و شکلات بصورت اینترنتی انجام شده و به آدرس شخص ارسال می شود.

با توجه به این اطلاعات میزان بالای فروش اینترنتی نشان می دهد که این بازار می توانند سود سرشاری را برای صاحبان کالا فراهم کند. جالب است در تفکیک کشورها درباره میزان جستجوهای روز ولنتاین کشور ما ایران هم از نقاط پررنگ نقشه بوده که به معنای جستجوی بالای کاربران ایرانی درباره این روز بوده است. پس بازار خریدهای اینترنتی هم در بازه زمانی منتهی به این روز بسیار زیاد بوده است و می تواند بازاری پر سود را برای صاحبان سایت ها فراهم کند.

 

طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای با تمامی امکانات

برای مشاهده امکانات و مشاوره رایگان لطفا اینجا کلیک نمایید



چرا فروشگاه اینترنتی