سبک جدید تبلیغات

جالب است بدانید با وجود گسترش اینترنت در جوامع انسانی برند های بزرگ جهان به این نتیجه رسیده اند که تبلیغات دیجیتال تاثیری بر فروش آن ها ندارد و سرمایه گذاری برای این نوع تبلیغات کاری بیهوده است. این مسئله تا جایی رسیده که جان مولر، رئیس مالی شرکت P&G اعلام کره “ما پس از قطع بودجه تبلیغات دیجیتال هیچ کاهش فروشی نداشته ایم” این موضوع نشان گر این است که آن ها هیچ سودی از تبلیغات دیجیتال نبرده اند. مولر همچین اظهار کرد که تا کنون نزیک به ۱۰۰ میلیون دلار صرف تیلبغات دیجیتال کرده که تمام این مبلغ بیهوده بوده است.

کنار گذاشتن تبلیغات دیجیتال

با تفاسیر بالا چه بلایی بر سر تبلیغات دیجیتال می آید؟ ایا باید کاملا کنار گذاشته شود؟ آیا همه برند هایی که به تبلیغات دیجیتال روی آورده اند ضرر کرده اند؟ در عصر امروزی که مردم بیشتر وقت خود را در شبکه های اجتماعی می گذرانند و کمتر به روزنامه ها و مجلات روی می آورند نمیتوان به طور کامل تبلیغات دیجیتال را حذف کرد اما میتوان با انتخاب روش های صحیح در مسیر درست قرار گرفت.

دوری از رفتار های ربات گونه

برای جذب مشتری ها باید احساس تعامل بالایی را برای آن ها ایجاد کنید چرا که با وجود هزاران کانال و پیج اینستاگرامی که ممکن است شمار زیادی از آن ها فیک باشند مردم به دنبال پیج های واقعی تری هستند. پیج هایی که حس اطمینان از خدمات را به مردم القا کنند. پس برای اثبات خود نیاز به روش ها و تکنیک هایی دارید تا برند خود را به کاربرانتان اثبات کنید.

محبوبیت پخش زنده یا لایو ها

آمار و ارقام نشان می دهد که نیمی از کاربران اینترنت حداقل هفته ای یکبار ویدئو های لایو مشاهده میکنند. که در میان شبکه های اجتماعی فیسبوک در بین کاربران امریکایی از محبوبیت بیشتری برخوردار است. با این حال اسنپ چت و اینستاگرام توانسته اند تعریف بهتری از لایو یه کاربران ارائه دهند تا احساس بهتری از پخش زنده داشته باشند. از این رو شما میتوانید با توجه به محبوبیت لایو ها رویداد های برند خود را با کاربرانتان به اشتراک بگذارید، اتفاقاتی مانند مراسم اهدای جوایز، یا رونمایی از محصول جدید و امثال این، اینگونه میتوانید به راحتی واقعی بودن برند خود را با کمترین هزینه به مشتریان خود ثابت کنید.

اینفلوئنسر مارکتینگ

با شنیدن اینفلوئنسر مارکتینگ همه فکرشان به هزینه زیاد این نوع تبلیغات می رود در صورتی که میتوان هزینه هایی که برای تبلیغات های دیجیتال و دیگر انواع تبلیغات می شود را حذق کرد و تمرکز را بر روی اینفلوئنسر مارکتینگ قرار داد. چرا که با این کار شما هدف فروشتان را بر روی طرفداران اینفلوئنسرها میگذارید. از انجایی که آن ها خود انسان هستند، وقتی یک محصول را تبلیغ می کنند موجب اطمینان سازی بیشتر نسبت به تبلیغات عادی می شوند و خیلی از طرفداران آن ها بخاطر علاقه زیاد به او از محصولات شما استفاده میکنند.

 

سبک جدید تبلیغات