بزرگترین سایت های ایرانی ساخته شده با وردپرس

امروزه CMS وردپرس از محبوبترین سیستم مدیریت محتوای رایج در جهان است که توانسته است مقام برتری در بین تولید کنندگان سایت و همچنین برندهای محبوب کسب کند. در این مطلب میکوشیم برترین سایت های ساخته شده توسط وردپرس را در شکل های کاری متنوع به شما معرفی نمائیم.

دلیل بهتر بودن این سایت ها مقدار بازدید روزانه جایگاه مردمی برند و طراحی بوده است. میتوان سایت های بیشماری را یافت که با وردپرس ساخته شده و به طور حتم بودن نام همه آنها در این لیست غیرممکن است اما تلاش کردیم که در این مجموعه برترین سایت های CMS وردپرسی ایرانی را گرد آوری کنیم.

پاپ موزیک , ساخت یک سایت موزیک با وردپرس

پاپ موزیک را میتوان یکی از قدیمی ترین و موفق ترین سایت های فعال در زمینه دانلود موزیک دانست. این سایت از ابتدا با طراحی سایت وردپرسی کار خود را آغاز نموده و با گذشت زمان بارها آن را ریدیزاین کرده است.

یکی از مشکلاتی که گاهی برای طراحی سایت با وردپرس در پیش گرفته میشود نبود توانایی برای پذیرا بودن از تعداد بالای بازدیدکنندگان میباشد. میتوان پاپ موزیک را گواهی برای رد این ادعا تلقی کرد. سایتی که در روز هزاران بازدیدکننده را دارد و به معمولاً هزار نفر در آن آنلاین میباشند

دیجی کالا , ساخت یک مجله اینترنتی با وردپرس

دیجی کالا را میشه برترین و بهترین فروشگاه اینترنتی وب فارسی تلقی کرد. ساخت سایت اصلی دیجیکالا به صورت کاملا اختصاصی انجام شده و از استانداردهای بسیار بالایی برخوردار است. نکته جالب توجه استفاده مجموعه ای با این قدرت و اعتبار از سیستم مدیریت محتوای وردپرس برای مجله اینترنتی خود است.

دیجی کالا مگ را میتوان یکی از بهترین سایت های ایرانی طراحی شده با وردپرس دانست زیرا با طراحی یک قالب اختصاصی و افزودن امکانات متنوع به هسته اولیه وردپرس موفق شده یک سایت کامل و کاربردی ایجاد نماید که روزانه بازدیدکنندگان بسیاری از محتوای آن بهره میبرند.

مهمترین دلیل انتخاب وردپرس از سوی برند های بزرگ, قوی بودن و انعطاف آن در مبحث seo و ایجاد محتوا میباشد. CMS وردپرس مثل یک دوست خوب برای گوگل است.

دیجیاتو , بودن با تکنولوژی در بالین وردپرس

از دیگر سایت های بسیار عالی که میان سایت های موفق ایرانی ساخته شده اند سایت دیجیاتو میباشد. دیجیاتو با میسر کردن معرفی تکنولوژی های روز و اخبار فناوری توانسته بازدیدکنندگان انبوهی را به طرف خود جلب نماید. پروفایل کار بری پیشرفته، ساخت لندینگ های موضوعی گوناگون و برخورداری از سیستم چند نویسندگی در این وب سایت همگی از دسترسی هایی میباشند که به درستی میتوان در طراح سایت با وردپرس پیاده سازی کرد و در این سایت از آنها بهرمند شد

ایران استخدام , یک طراحی سایت آگهی توسط وردپرس

ایران استخدام یک سایت موفق در مبحث آگهی استخدام است. مقدار محتوای بالا و فعالیت فوق العاده کاربران این سایت را میتوان علت موفقیت  ایران استخدام  دانست.

ایران استخدام به کاربران این اجازه را میدهد تا مستقیم در سایت عضو شوند و آگهی خود را ایجاد کنند. همینطور مطلع کردن کاربران خود از به روزترین آگهی ها از طریق درگاه هایی مثل پیامک,تلگرام و ایمیل.

جستجوی پیشرفته،سرعت بالای سایت طرحیسبک و زیبا و رعایت استانداردهای سئو از دلایل پیشرفت این سایت در بین بهترین سایت های ایرانی وردپرس تلقی کرد.

فدراسیون والیبال ایران ,سایت پرتال خبری با وردپرس

در میان فعالان اینترنتی سایت های خبری از جایکاه ویژه ای برخوردارند و میشناسید سایت های زیادی که در این حوزه عالی کار کردند. در این بین سایت فدراسیون والیبال ایران را میتوان به عنوان یکی از بهترین سایت های خبری وردپرسی در ایران شناخت.

امکاناتی چون معرفی تیم ها و بازیکنان ،جستجوی هوشمند، سیستم گالری تصاویر، واترمارک خودکار تصاویر، پرتال مسابقات،سیستم نتایج زنده, سیستم مدیریت خبرنگاران و … همه نشانگر موفقیت های وردپرس برای تولید یک سایت خبری میباشند.

همچنین این یک سایت دولتی و بین المللی محسوب میگردد که سراسر دنیا در تیررس هکرها است. از آنجا که بارها مورد تهاجم قرار گرفته امنیت آن نیز مهم است . اما وجود هسته قدرتمند و سیستم امنیتی وردپرس مانع هرگونه سواستفاده و نفوذ بوده.

 

نرم افزار هلو , یک سایت شرکتی با وردپرس

هلو یک نرم افزار حسابداری که میتوان محبوب ترین و قدیمی ترین سایت در زمینه کاری خود تلقی کرد. ساخت سایت شرکتی به وسیله CMS یا سیستم مدیریت محتوای وردپرس به عالی ترین شکل ممکن انجام شده.

از مهمترین ویژگی های این سایت سیستم اعلان اخبار جدید،جستجوی هوشمند محصولات و سیستم نمایش نمایندگی های مجاز بر روی google map که میتوان آن را  عنوان برترین سایت شرکتی در جشنواره وب ۹۵ انتخاب نمود.

بزرگترین سایت های ایرانی ساخته شده با وردپرس

بزرگترین سایت های ایرانی ساخته شده با وردپرس