فعالیت در سایت ها و فروم ها

برای بالا بردن افزایش بازدید فروشگاه اینترنتی (فروش محصول) باید به فکر همکاری با سایت هایی که محصولات مختلف را نقد و بررسی می کنند باشیم (مثل سایت ترب).
نکته دیگری که در زمینه افزایش بازدید فروشگاه اینترنتی  باید مد نظر قرار دهیم ، همکاری با وبلاگ نویسان و همچنین فعالیت در فروم ها و وبلاگ های مرتبط با محصولات سایت.

فعالیت در سایت ها چگونه به سئوی سایت کمک میکند

یکی از علت های رنک دهی موتورهای جستجو به سایت های مختلف، وجود لینک های ورودی از سایت های دیگر به آن هاست. هر چه این لینک ها بیشتر و با کیفیت تر باشد، رتبه دهی مثبت تر خواهد بود و در نتیحه فروشگاه شما بیشتر دیده می شود. فعالیت در وبلاگ ها و سایت ها برای سایت شما میتواند موجب بک لینک مفید شود ، از طرفی با افزایش رتبه امکان ایجاد ترافیک رایگان برای شما فراهم میشود.
برای فعالیت در سایت ها باید به دو نکته توجه داشته باشید:
اول :متون و لینک ها را هوشیارانه انتخاب کنید
دوم : برای بازاریابی هدفمند تر صفحات landing page را درنظر بگیرید..

ویدیو بلاگ

ویدیو بلاگ هم میتواند تأثیر به سزائی در افزایش بازدید فروشگاه اینترنتی شما داشته باشد و سعی کنید ویدیو بلاگری را انتخاب کنید که فیلم های او بیشتر دیده شده باشد . شما میتوانید از طریق آدرس سایتشان با این ویدیو بلاگرها تماس برقرار کنید.
ویدیو بلاگ به خودی خود ارزشمند و مفید است ولی اگر لینک سایت خودتان را در زیرنویس توضیحات ویدیو وارد کنید ، عالی میشود و برای انجام اینکار باید از تولیدکننده ی ویدیو درخواست کنید.

فعالیت در شبکه های اجتماعی

فعالیت در شبکه های اجتماعی (اکثر کاربران ، تایمی از شبانه روز را در شبکه های اجتماعی ، میگذرند ) تأثیری زیادی بر روی بازدید سایت شما دارد و  به طورقطع این شبکه ها بر روی افزایش ترافیک سایت و همچنین بازدید محصولات شما تأثیر زیادی دارد.

داشتن اپلیکشین فروشگاهی برای سایت خود

با توجه به آماری که در چندین سایت بررسی شد  ، بیش از ۶۵ درصد کاربران اینترنت (سایت) از گوشی های هوشمند استفاده می کنند و در سایت ها به دنبال هدفی هستند . حالا اگر شما که یک فروشگاه اینترنتی دارید ، اپلیکیشن فروشگاهی سایت خود را راه اندازی کنید و به وسیله این اپلیکیشن فروشگاهی محصولات خود را با ظاهری مناسب و سرعت بالاتر در اختیار کاربر قرار دهید . قطعا این کار روشی خواهد بود برای دیده شدن محصولات (افزایش بازدید فروشگاه اینترنتی شما).

جمع بندی :

در کل روش های زیادی برای به نمایش گذاشتن (افزایش بازدید فروشگاه اینترنتی) وجود دارد که مواردی  که بالا گفته شد  ، به صورت رایگان (از لحاظ مالی) و کمی وقت گذاشتن انجام خواهد شد ، اما روش هایی مثل تبلیغات (گوگل ، تبلیغات بنری ، بک لینک و …) وجود دارد که می تواند برای افزایش بازدید فروشگاه اینترنتی شما مناسب باشد.

 

برای اطلاع از تعرفه و امکانات اپلیکیشن فروشگاهی کلیک نمایید

 

برای اطلاع از تغرفه و امکانات فروشگاه اینترنتی کلیک نمایید