هزینه ساخت اپلیکیشن

چند سالی است که با توجه به گسترش چشمگیر استفاده از تلفن همراه بازار اپلیکیشن‌ها هم داغ شده است.

حالا دیگر حتی شرکت‌ها و بنگاه‌های کوچک هم به فکر ساختن اپلیکیشن کسب‌و‌کار خود افتاده‌اند تا از این طریق جای خود را در بین کاربران بیش از پیش باز کنند و درواقع از قافله عقب نمانند. هزینه ساخت اپلیکیشن

به همین سبب در سال‌های اخیر بازار اپلیکیشن‌ها رشدی انفجاری داشته؛ به طوری که فروشگاه اپل در یک بازه‌ ۹ماهه بیش از یک میلیارد دریافت داشته و به همین ترتیب به‌راحتی می‌توان تصور کرد که گوگل‌پلی و فروشگاه‌های ویندوز و بلک‌بری هم پا‌به‌پای این رشد پیش رفته‌اند.

باتوجه به انقلاب جهانی موبایل که روز‌به‌روز هم فراگیرتر می‌شود، دیری نمی‌گذرد که همه شرکت‌ها به تولید برنامه‌های موبایل نیاز خواهند داشت و به‌تبع آن افراد و شرکت‌های خدمات موبایل، که بتوانند خدمات بهتر،  مفیدتر و ارزان‌تر ارائه کنند، از این طریق درآمد خوبی کسب می‌کنند. هزینه ساخت اپلیکیشن

 

برای مشاهده هزینه طراحی اپلیکیشن  لطفا اینجا کلیک نمایید

هزینه طراحی اپلیکیشن

 

از همین حالا می‌توان با قطعیت بالایی پیش‌بینی کرد که در آینده نزدیک تعداد زیادی از کسب‌وکارها و مشاغل کوچک و بزرگ به ابزارها و دستگاه‌های همراه وابسته خواهند شد.

و به تبع آن کسب‌وکارهایی که بتوانند برای ایجاد ارتباط بهتر و موثرتر با مشتریان خود، از فناوری‌های جدید مرتبط با آن بهره بگیرند در مقایسه با رقبا و سایر شرکت‌ها به رشد چشمگیری خواهند رسید. این روند جهانی در کشور ما هم در حال شکل‌گیری است و حالا دیگر اغلب کسب‌وکارها بعد از مطرح‌شدن و محکم‌کردن زیربنای فعالیت خود به سراغ ساخت اپلیکیشن می‌روند.

حتی شرکت‌ها و بنگاه‌هایی هم هستند که در همان شروع فعالیت، به فکر داشتن یک اپلیکیشن هم هستند و این کار را جزئی از المان‌های شروع یک فعالیت می‌دانند.

هزینه ساخت اپلیکیشن

انواع اپلیکیشن:

مدل ساده، اپلیکیشن‌های ساده حاوی اطلاعات شرکت‌ها است و مدل دیگر آن، اپلیکیشن‌های نمایش‌دهنده ایمیل روی دستگاه است.

دسته دیگر مبتنی بر بانک اطلاعاتی با قابلیت سفارشی کردن است. این مورد برای اپ‌هایی مناسب است که پرمحتواتر هستند، دسته‌بندی‌های بیشتری دارند و قرار است چند امکان فراتر را فراهم کنند.

دسته دیگر هم هستند که از دسته دوم پویاترهستند و عمده تفاوتشان با دو دسته دیگر در این است که این برنامه‌ها صرفا با تکیه بر اطلاعات خارجی به‌روزرسانی می‌شوند. مانند اپلیکیشن‌ فروشگاه اینترنتی ، اپلیکیشن سفارش غذا و … هزینه ساخت اپلیکیشن

 

عوامل تاثیر گذار بر تعرفه طراحی اپلیکیشن

بدیهی است که پیچیدگی محصول عامل اصلی در  تعرفه طراحی اپلیکیشن می باشد. سه عامل زیر در هزینه نهایی طراحی اپلیکیشن تاثیر می گذارد:

  • پیچیدگی فنی
  • تعداد دستگاه ها و سیستم عامل
  • طرح های سفارشی و گرافیک

 

هزینه ساخت اپلیکیشن

هزینه ساخت اپلیکیشن