مزیت فروشگاه اینترنتی

چرا فروشگاه اینترنتی و فروش آنلاین

اگر شما هم صاحب کسب و کاری هستید حتما درباره ی مزایای تبدیل آن به کسب و کار اینترنتی شنیده اید. امروزه با توجه به پیشرفت فناوری و به ویژه همه گیر شدن اینترنت. بسیاری از فعالیت های تجاریِ سنتی تغییر شکل داده اند و کسب و کارهای جدیدی نیز به وجود آمده اند. شاید تبدیل کسب و کارتان به یک فروشگاه اینترنتی در ابتدا دشوار به نظر بیاید اما این روش ( فروش آنلاین ) مزایای بسیاری برایتان به همراه خواهد داشت. برای شروع شما نیاز دارید که در اینترنت حضور داشته باشید. بدون داشتن وبسایت، وبلاگ یا هر نوع حضور اینترنتی مشتریان متوجه جدیت شما در کارتان نخواهند شد.

مزایای فروش آنلاین

یکی از مزیت های فروشگاه اینترنتی این است که مشتریان به صورت بیست و چهار ساعته می توانند به شما دسترسی داشته باشند. بدون محدودیت زمانی و مکانی محصولات را بررسی و سپس اقدام به خرید کنند. به کمک اینترنت فاصله ی شما با مشتری فقط یک کلیک است. از همه مهمتر سفارشات و پرداخت ها را به صورت مستقیم دریافت کنید. می توانید هزینه های شرکت تان را کاهش دهید و اموری مانند پرداخت قبوض، ثبت و ردیابی سفارشات و صورتحساب ها را پیگیری کنید. می توانید در هرجایی از دنیا که بخواهید زندگی و کسب و کارتان را مدیریت کنید.

مزایای خرید آنلاین

عمده ترین مزیت خرید اینترنتی برای مشتریان شما، راحتی آن است. اگر به دنبال کالایی هستند، بدون اینکه از منزل یا محل کارشان خارج شوند می توانند در هر زمانی کالاها را باهم مقایسه کنند. با حوصله در سایت های مختلف جستجو و محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایند. بدون آنکه به بانک بروند و مدتها در انتظار بمانند، به صورت اینترنتی هزینه را پرداخت کنند و محصول را تحویل بگیرند. بسیاری از فروشگاهها در صورت نارضایتی مشتری از خرید، محصول مورد نظر را تعویض می کنند.

جمع بندی

باید بدانید یک فروشگاه اینترنتی از نظر سرمایه گذاری تفاوتی با فروشگاه سنتی ندارد و همانگونه که برای راه اندازی یک مغازه هزینه می کنید. اگر برای طراحی و شکل گیری سایت خود به اندازه ی کافی هزینه نکنید برگشت سرمایه ای در کار نخواهد بود. کسب و کار اینترنتی نیاز به تبلیغ دارد. خودتان را جای مشتری بگذارید. آیا حاضر می شوید به هر سایتی برای خرید پول بپردازید؟! فروشگاه اینترنتی شما نیاز به امنیت دارد. همانگونه که برای حفاظت از مغازه ی خود هزینه می کنید برای امنیت فروشگاه آنلاین خود نیاز به هزینه های بیشتری دارید. دزدان اینترنتی ماهرتر از دزدان فیزیکی هستند.

مزیت فروشگاه اینترنتی 

اگر صاحب کسب و کاری هستید و هنوز فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی نکردید، گروه طراحی سایت مرسا آماده هست تا به شما کمک کند. شما می توانید از طریق بخش تماس با ما با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

امکانات و تعرفه فروشگاه اینترنتی                                         تماس با ما