طراحی سایت فروم و انجمن : فروم ها و انجمن ها امروزه یکی از مهمترین مکان های اینترنتی هستند که بازدید کننده ی بسیار زیادی داشته و افراد در زمینه های مختلفی می توانند در آن ها به فعالیت بپردازند.

طراحی سایت فروم و انجمن ها می توانند در موضوعات مختلف و متنوعی صورت گیرد، این فروم ها و انجمن ها می توانند هم به صورت عمومی طراحی و پیاده سازی شوند و موضوعات مختلف در زمینه های متنوعی را دربرگیرند ، و هم می توانند در زمینه های اختصاصی طراحی شوند.
طراحی سایت فروم  و انجمن  و تالار های گفتگو ، مکانی را برای افراد فراهم می کنند تا مشکلات و مسائل تخصصی و عمومی خود را در زمینه های مختلف مطرح کرده و جواب آن ها را توسط سایر افراد و یا مطالب موجود در طراحی سایت بدست آورند.

طراحی سایت فروم و انجمن

امکانات ویژگی های طراحی سایت فروم و انجمن

طراحی سایت فروم و انجمن  با توجه به هدفی که برای آن پیاده سازی می شود، امکانات و ویژگی هایی را در اختیار افراد قرار می دهد که در ادامه به معرفی و بررسی برخی از آن ها می پردازیم:

منو ها و زیر منو های بینهایت در طراحی سایت فروم و انجمن

امکان ایجاد منو ها و زیر منو های بی نهایت در زمینه های مختلف برای حضور هرچه بیشتر بازدید کنندگان در طراحی سایت فروم و انجمن، نحوه ی دسته بندی و تقسیم بندی منو ها و اطلاعات طراحی سایت فروم و انجمن در این بخش اهمیت زیادی داشته و باید به صورتی باشند که بازدید کنندگان سایت در کمترین زمان به مطالب مورد نیاز خود دست یابند.

مطلب گذاری و تولید محتوا توسط اعضا سایت نیز کاملا کنترل پذیر بوده و می توان برای آن ها اجازه دستیابی به نقاط خاصی از سایت را صادر کرد.

چت زنده

در این قسمت اعضای طراحی سایت فروم و انجمن می توانند به صورت زنده و کاملا نظارت پذیر باهم به بحث و گفتگو پیرامون مباحث سایت بپردازند،

قسمت فروش آنلاین

یکی از قابلیت های مهم در طراحی سایت فروم و انجمن راه اندازی بخش فروش آنلاین و طراحی سایت فروشگاهی در سایت می باشد، شما می توانید باتوجه به انتظاراتی که از طراحی سایت فروم و انجمن دارید در آن قسمت فروش اینترنتی محصولات و خدمات را راه اندازی کرده و اقدام به کسب درآمد از این طریق کنید (این محصولات می توانند از کتاب مقاله و پایان نامه گرفته تا محصولات تخصصی وحرفه ای در زمینه های مختلف را شامل شوند. )

طراحی سایت فروم و انجمن

نکاتی که در طراحی سایت فروم و انجمن باید به آن ها توجه کنیم:

در ادامه به بررسی برخی از نکاتی می پردازیم که رعایت آن ها باعث بهبود کارکرد سایت شده و میزان نرخ تبدیل سایت را افزایش می دهد:

امنیت در طراحی سایت فروم و انجمن

یکی از نکات مهم در طراحی سایت فروم و انجمن مبحث امنیت در سایت می باشد، دسترسی افراد به اطلاعات باید کاملا کنترل شده و طبقه بندی شده باشد، امکان نفوذ به سایت وجود نداشته و اگر بخش فروشگاه اینترنتی در سایت موجود باشد بستری کاملا امن برای تبادل اطلاعات بین بانک و سایت راه اندازی شود.

طراحی سایت بر اساس سئو

حضور در رتبه های نخست موتور های جستجو و ورود بازدید کنندگان جدید از این طریق به سایت با استفاده از تکنیک های سئو سایت امکان پذیر می باشد، با قرار گیری در رتبه های نخست نتایج جستجو ، موتور های جستجو تبدیل به بازار یاب و تبلیغ کننده ی سایت ما شده و از این طریق در کنار حفظ مشتریان و بازدید کنندگان قدیمی، هر روز بازدید کننده ی جدیدی وارد سایت خواهد شد،

طراحی سایت بر اساس سئو و استفاده از استاندارد های طراحی سایت در ساخت سایت ، کار سئو و بهینه سازی سایت را راحت تر کرده و آن را مطابق با استاندارد ها  و الگوریتم های موتور های جستجو کرده و در ادمه با صرف هزینه و زمان کمی طراحی سایت فروم و انجمن شما در رتبه های نخست نتایج جستجو قرار می گیرد.

طراحی سایت ریسپانسیو

طراحی سایت ریسپانسیو امکان نمایش سایت شما را بر روی انواع نمایشگر و تلفن همراه فراهم می کند ، طراحی سایت ریسپانسو  (طراحی سایت واکنش گرا = طراحی سایت برای موبایل ) میزان بازدید سایت شما را به صورت قابل توجهی افزایش داده و افراد می توانند به سادگی به طراحی سایت فروم و انجمن دسترسی کامل داشته باشند.

مدیریت آسان و کاربردی

یکی از دغدغه های اصلی در طراحی سایت فروم و انجمن ، بخش مدیریت آن هاست، مدیریت این سایت ها باید در عین قدرتمند بودن ساده نیز باشند، به نحوی که افراد با حداقل سواد اینترنتی قادر به مدیریت کامل طراحی سایت فروم و انجمن خود باشند.

شرکت طراحی سایت و سئو اینتن با بکارگیری آخرین متد روز دنیا ، سایت های خود بر اساس اصول سئو و استاندارد های روز موتور های جستجو طراحی کرده و بهترین ایده ها را برای تغییر و متحول کردن کسب و کار شما در فضای مجازی می دهد.

 


برای دریافت مشاوره رایگان درباره طرحی سایت فروم و انجمن لطفا اینجا کلیک کنید