تامین امنیت وردپرس

آیا به امنیت سایت خود اهمیت میدهید؟

تا کنون برای امنیت سایت خود چه اقداماتی انجام دادید؟

مطمعنا فزونه های امنیتی زیادی وجود دارند که با نصب آنها امنیت در وردپرس تا حدودی تامین میشود، ولی آیا این افزونه ها تا چه حدی میتوانند جلوی ثبت نام های فیک و یا عضویت رباتهای مزاحم را بگیرند؟

با یک راه حل بسیار آسان و کاربردی میتوانید امنیت در عضویت کاربران را به 100% برسانید! بله 100 درصد.

اگر شما یک فروشگاه اینترنتی دارید و یا کسب و کار آنلاین دارید ، آیا بدون تامین امنیت میتوانید به کار خود ادامه دهید؟

با افزونه عضویت با شماره موبایل وردپرس تمامی کاربران با دادن شماره موبایل و دریافت کد تایید بر روی گوشی موبایل خود میتوانند عضو شوند . اگر کاربری شماره فیک دهید و یا شماره ای به غیر از شماره موبایل خود را وارد کن کد تایید برای آن شماره ارسال میشود و خوب چون کاربر به آن شماره دسترسی ندارد پس نمیتواند کد تایید را وارد کرده و عضویت را تکمیل کند. به همین راحتی.

حتی رباتهای مزاحم هم نمیتوانند عضویت در سایت را ایجاد کنند.

افزونه عضویت با شماره موبایل یک افزونه بسیار کاربردی میباشد که مورد نیاز هر سایت وردپرس و یا سایت ووکامرسی میباشد.

. ثبت‌نام با شماره تلفن همراه

به کاربران خود اجازه دهید تا با شمارۀ موبایل خود وارد شوند تا تعداد ثبت‌نام شما بالا برود. کاربر خود را از زحمت ورود به حساب ایمیل، رها کنید تا محبور نشود برای تأیید هویت، وارد حساب ایمیل شود و سپس لینک تأیید را دنبال کند.


. ورود به حساب کاربری بدون‌ نیاز به رمز عبور

در عصر اینترنت، هیچ کاربری نمی‌تواند همۀ رمزهای عبور که برای وب‌سایت‌های مختلف به‌کار می‌برد را در یاد نگه دارد. ورود به حساب کاربری را بدون نیاز به رمز عبور، امکان‌پذیر سازید. با استفاده از کد عبور یک بار مصرف که از طریق پیامک به شمارۀ تلفن همراه شما ارسال می‌شود، وارد حساب خود شوید.


. ورود به حساب کاربری بدون نیاز به ایمیل

به کاربر خود اجازه دهید تا با شمارۀ موبایل وارد حساب خود شود. ایمیل‌های سنتی که برای ایجاد حساب به‌کار گرفته میشد را فراموش کنید.


. هماهنگی کامل با کاربران عضو شده قدیمی

کاربران قدیمی سایت که با ایمیل وارد ناحیه کاربری میشوند میتوانند: از طریق ایمیل و رمز عبور خود وارد ناحیه کاربری خود شوند و در قسمت ویرایش اطلاعات کاربری شماره موبایل خودشان را وارد کنند. موقع ذخیره کد تایید ارسال میشود و از کاربر نوشتن کد تایید درخواست میشود که کاربر بعد از دریافت کد بر روی موبایلش میتواند کد تایید را در جای مشخص شده وارد کرده و ذخیره کند. از آن پس میتواند با شماره موبایل وارد سایت شود.


. افزودن فیلد دلخواه

افزودن هر نوع فیلد دلخواه متن – شماره – کشویی – رادیوباکس – چک باکس و…


. بالا بردن امنیت سایت

عضویت در سایت با شماره موبایل واقعی انجام میشود و امنیت سایت  بالا میرود ،از عضویت رباتها و اکانت های فیک جلوگیری میشود

 

خرید افزونه