احراز هویت شماره موبایل

امروزه یکی از دغدغه های طراحان سایت و همچنین برنامه نویسان اپلیکیشن موبایل، احراز هویت شماره موبایل کاربران از طریق ارسال کد فعال سازی و ارسال پیامک در زمان ثبت سفارش  و … می باشد.

برای تایید شماره موبایل کاربران وردپرس و ووکامرس از طریق پیامک افزونه ای وجود دارد که می توانید از این افزونه برای تایید شماره موبایل کاربران استفاده نمایید و خبر خوب این است که فراز اس ام اس به صورت کامل از این افزونه پشتیبانی می کند.

با استفاده از این افزونه کدهای فعال سازی به صورت خودکار ساخته و ارسال می گردد و شما دیگر لازم نیست که کد فعال سازی را تولید نمایید، زمانی که کاربر شماره موبایل خود را جهت ثبت نام در سایت وارد می کند به صورت خودکار پیامک حاوی کد فعالسازی برای او ارسال می شود. لازم به ذکر است که با استفاده از قابلیت ارسال سریع سامانه پیامک فراز اس ام اس، پیامک احراز هویت در کمترین زمان ممکن به دست مخاطب شما می رسد.

برای تهیه افزونه ثبت نام پیامک وردپرس اینجا کلیک کنید.

در حال حاضر بیشتر کسب و کارها از جمله سازمان‌ها، دانشگاه‌ها، بانک‌ ها، دفاتر ثبت شرکت، آژانس های هواپیمایی و مسافرتی، فروشگاه‌های اینترنتی و به خصوص تجارت های آنلاین، برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان و همچنین کاهش هزینه‌های سازمانی خود از سامانه‌های ارسال پیامک کوتاه و خط خدماتی استفاده می کنند، اما مشکلی که وجود دارد این است که برای دریافت خط خدماتی شما نیاز به شرکت حقوقی دارید و علاوه بر آن دریافت خط خدماتی زمان بر بوده و نیاز به سفته دارد. این قوانین و مقررات دریافت خط خدماتی را برای بسیاری از کسب و کارها سخت و یا حتی غیر ممکن کرده است به گونه ای که بسیاری از مدیران کسب و کارها از دریافت خط خدماتی و احراز هویت کاربران با ارسال پیامک صرفه نظر می کنند.

اگر شما هم از پنل اس ام اس و روش ارسال پیامک برای کد تایید احراز هویت و ارتباط با مشتریان خود استفاده می کنید، احتمالا به مشکل بلک لیست و ارسال نشدن پیامک ها برخورد کرده اید. تا پایان این مقاله همراه ما باشید تا مشکلتان برای دریافت خط خدماتی، بدون نیاز به سفته و شرکت حقوقی برطرف شود.

خطوط ارسال پیامک تمام اپراتورهای سامانه های پیامکی به طور پیشفرض تبلیغاتی هستند و قابلیت ارسال پیامک به بلک لیست ؛ شماره موبایل هایی که دریافت پیامک های تبلیغاتی را غیر فعال نموده اند، را ندارند و برای ارسال پیامک به این شماره های مسدود شده که به اصطلاح بلک لیست می گویند باید از خطوط خدماتی استفاده کنید. با استفاده از خط خدماتی شما می توانید به شماره های بلک لیست پیامک کد تایید ارسال نمایید.

 

برای تهیه افزونه ثبت نام پیامک ووکامرس اینجا کلیک کنید.

امکانات افزونه ثبت نام با موبایل:

آپدیت رایگان

ارسال رمز عبور در موقع فراموشی رمز عبور

ورود با رمز

ورود با کد تایید پیامکی

ایجاد مشتری در فاکتور ووکامرس

کاملا فارسی سازی شده

ثبت نام با پسورد و لاگین با پسورد و یا پیامک کد تایید

  • ورود به سیستم بدون رمز عبور
  • ورود به سیستم بدون ایمیل

فعال و غیرفعالسازی ایمیل در ثبت نام و لاگین

فعال و غیرفعالسازی پسورد در ثبت نام و لاگین

مسیردهی لاگین و ثبت نام

پشتیبانی کامل از ووکامرس

ایجاد کاربر از پنل مدیریت

ایجاد محدودیت برای کشورهای خاص

انتخاب کشور دیفالت

پشتیبانی از پنل های مختلف پیامکی

و کلی امکانات دیگه.

احراز هویت شماره موبایل
احراز هویت شماره موبایل

 

افزونه ثبت نام با مویایل