تاثیر شبکه های اجتماعی بر سئو وبسایت

یکی از مواردی که بیشتر افراد به سمت آن کشیده می‌شوند، شبکه‌ اجتماعی است. در حال حاضر هر شخصی بنا به نوع علاقه‌مندی‌ها و خواسته‌های خود حداقل در یک شبکه اجتماعی عضو است.

به نظر شما میزان تاثیر شبکه های اجتماعی بر وبسایت چقدر است؟ آیا از این وبسایت‌ها تنها جهت سرگرمی استفاده می‌شود؟

مسلما خیر! شما به کمک شبکه‌های اجتماعی می‌توانید وبسایت خود را به افراد زیادی معرفی کنید و در نتیجه کسب و کارتان را حرفه‌ای و سرشناس سازید. همین امر یکی از دلایل اصلی افزایش فروش است.

تاثیر شبکه های اجتماعی بر سئو وبسایت

همین که به این باور رسیدیم که شبکه‌های اجتماهی تاثیر بسزایی بر روی وبسایت و محصولات ما دارند یعنی یک روش اساسی برای رسیدن به موفقیت را بدست آوردیم. حال باید ببینیم چگونه می‌توان با آن کار کرد و افراد را در آن به سمت سایت خودمان کشاند. در قدم اول باید بهترین شبکه‌های اجتماعی که می‌توانند بر سایت شما تاثیر خوبی داشته باشند، شناسایی کنید و در آن‌ها عضو شوید.

  • فیس‌بوک: تقریبا جزء بزرگترین شبکه‌های اجتماعی است که حدود ۲ میلیارد کاربر فعال در ماه دارد. فیسبوک محلی برای تجارت و تعامل با سایر افراد است.
  • لینکداین: شبکه اجتماعی بیشتر برای مشاغل و رزومه افراد کاربرد دارد. برای اینکه بتوانید با افرادی که هم شغل شما هستند در ارتباط باشید و اطلاعاتی را رد و بدل کنید، گزینه مفیدی است.
  • گوگل پلاس: یکی از سرویس‌های استاندارد شرکت گوگل است که با اشتراک‌گذاری محتوای خود در آن می‌توانید به میزان قابل توجهی در سئوی سایت تاثیرگذار باشید.
  • توییتر: این شبکه اجتماعی از محبوبیت بالایی برخوردار است. فقط کافیست روش کار با آن را بدانید تا مطالب شما مورد توییت قرار گیرند.
  • اینستاگرام: امروزه بر روی تلفن همراه هر شخصی که نگاه کنید، اینستاگرام نصب است. تقریبا تمامی افراد این شبکه اجتماعی را نصب کرده و با آن کار می‌کنند. تنها کافیست یک اکانت تجاری بسازید، از خدمات و محصولات خود تصاویر با کیفیت تهیه کرده و توضیحاتی را برای آن درج کنید.

شبکه های اجتماعی دیگری نیز وجود دارند که هر کدام در جایگاه خود تاثیرات بسزایی دارند ولی مواردی که در بالا گفته شد جزء بهترین گزینه‌ها هستند.

 


شاید بخواهید بخوایند : دریافت نماد طلایی ساماندهی رسانه‌های دیجیتال