شايد اين سوالي باشد که در ذهن شما که اصلا چرا بايد محيط اينترنت فعاليت کنيم و اصلا چرا بايد وب سايت داشته باشيم.
همانطور که خود شما هم حتما ديده ايد در دنياي مدرن امروز که اکثر افراد با گوشي موبايل، تبلت و يا لپ تاپ

و کامپيوتر خود به اينترنت دسترسي دارند ديگر براي پيدا کردن نياز خود در اينترنت در پي آن ميگردند تا کوچه خيابان ها اگر هم اينطور نباشد حداقل آدرس مکاني که خدمات مورد نظر را ارئه ميکند را از اينترنت دريافت ميکنند و مستقيما به همان مرکز رفته و از آنجا خريد ميکنند.
حال اگر شما در اينترنت حضور نداشته باشيد يعني بسياري از مشترياني که از اين طريق به شما دسترسي خواهند داشت را نداريد، يک وب سايت در واقع يک شعبه ديگر از شما در سطح اينترنت است که کليه اطلاعات شما در آن قرار گرفته است مثل اطلاعات تماس شما، تنوع محصولات شما به همراه تصاوير و توضيحات کامل و امکان خريد از طريق اينترنت، اخبار شما و …
هرچند ويژگي هاي وب سايت به همين جا ختم نميشود، اما شما اين نکته را در نظر بگيريد که مي‌توانيد صدها ويژگي را با هزينه اي خيلي کمتر از اجاره مغازه و … داشته باشيد بماند که وب سايت يک اعتبار هم به کسب و کار شما مي‌دهد و باعث بيشتر شدن ارزش تبليغات ميشود.
وب سايت شما که يک بار طراحي ميشود و يک هزينه دارد و فقط شما ساليانه هزينه هاست و دامنه را ميپردازيد که آن هم در مقابل سودي که حاصل ميکنيد بسيار ناقابل است.
در طراحي وب سايت ميتوانيد به طراح کننده وب سايت بگوييد که سايت را طوري طراحي کند که خدمات شما را بيش از آنکه هست نمايش دهد و اين يعني يه مزيت خاص براي شما و کسب اعتبار براي شما، و يا اصلا شايد شما يک فعاليتي را آموخته ايد که از نظر شما شايد چيز مهمي نباشد اما فراموش نکنيد که بسياري از افراد به خدمات شما نيازمندند که شما ميتوانيد با داشتن يک وب سايت آن را ارائه کنيد و کسب درآمد کنيد.
جالب اين است که وب سايت شما در 24 ساعت روز و 7 روز هفته پذيراي کاربران اينترنت است و در هر ساعتي از شبانه روز کاربر ميتواند به وب سايت شما دسترسي داشته باشد و ثبت سفارش کند، ويا نظر خود را در مورد محصولات شما بگويد.
مطمئن باشيد اگر وب سايت شما با اصول طراحي شده باشد به طوري که بازديد کننده را تبديل به مشتري نمايد و شما در کار خود پشتکار داشته باشيد حتما پيروز خواهيد شد و به نتيجه مطلوب خواهيد رسيد .
براي اطلاعات بيشتر ميتوانيد به صفحه تماس با ما  و استعلام هزينه طراحي سايت مراجعه نماييد.