چرا اپلیکیشن رستوران

چرا رستوران شما به اپلیکیشن موبایل نیاز دارد؟

اگر فکر می کنید اپلیکیشن موبایل فقط برای برندهای بزرگ هستند کاملا در اشتباه هستید، روزانه کسب و کارهای کوچک و متوسط زیادی به این موضوع پی می برند که داشتن کسب و کار آنلاین و فروش بیشتر چیزی بیشتر از یک وب سایت نیاز دارد و برای پیشرو شدن در صنعت خود نیاز به راه اندازی اپلیکیشن موبایل دارند. این شرکت ها به هنگام رفتن به گام بعدی بازاریابی یک سر و گردن از شما جلوتر خواهند بود.
اگر هنوز مطمین نیستید که چرا باید رستوران یا کسب و کار شما اپلیکیشن موبایل داشته باشد، پیشنهاد می کنم ادامه مطلب را بخوانید:

در هر زمان جلوی چشمان مشتریانتان باشید

تحقیقات نشان می دهد روزانه هر فرد بیشتر از 2 ساعت وقت صرف استفاده از گوشی خود می کند!! این یعنی استفاده از اپلیکیشن های داخل گوشی موبایل و حتی برای پیدا کردن اپلیکیشن دیگری باید تمام اپلیکیشن های داخل گوشی موبایل خود را نگاهی بیندازد، نکته مهم اینجاست که مغز ما متون و تصاویر را (حتی یک آیکون نمادین زیبا) دائما بررسی و ذخیره می نماید حتی اگر فرد بصورت دقیق به آن خیره نشود!!!

یک کانال بازاریابی مستقیم بین شما و مشتریانتان می شود

طراحی اپلیکیشن رستوران

طراحی اپلیکیشن رستوران

یکی از بزرگترین مزایای داشتن اپلیکیشن موبایل، ایجاد یک کانال ارتباطی و بازاریابی مستقیم است، شما می توانید تخفیف ها، تاریخ های خاص، غذاهای جدید و… خود را برای مشتریانتان در بالای موبایلشان و بصورت خبری ارسال کنید و صد در صد آنها خبر شما را خواهند خواند.

ایجاد برند و شناخته شدن

این تاپیک را به دو دسته تقسیم می کنم:
ایجاد برند : یک اپلیکیشن مانند یک بیلبورد برای شما می باشد و در آن شما می توانید متن، عکس و برند خودتون رو تبلیغ و ترویج کنید.
شناخته شدن: هرچه بیشتر مشتریانتان را به سمت استفاده از اپلیکیشنتان بکشانید، بیشتر شناخته خواهید شد و مشتریانتان مشتریان دیگری برای شما خواهند آورد.

بهبود و افزایش تعامل مشتریان با شما

شما چه فست فود باشید چه رستوران و هر نوع خدمات و غذایی که ارائه کنید، مشتریانتان نیاز به راه ارتباطی با شما دارند. از طریق اپلیکیشن موبایل آنها به راحتی شما را پیدا می کنند و می توانند نظراتشان را در رابطه با غذا و رستوران شما ابراز کنند.
یک گام جلوتر باشید

در حال حاضر رستوران های معدودی هستند که اپلیکیشن مخصوص به خود را داشته باشند، شما همین حالا اقدام کنید و از دیگر رقبای خود یک گام جلوتر باشید.
مشتریانتان را وفادار کنید

با توجه به حجوم تبلیغاتی مختلف بیلبوردها، تبلیغات گوگل، تبلیغات بنری، پیامک تبلیغاتی، ویدیوهای تبلیغاتی و …، اگر راه ارتباطی ای هم اکنون با مشتریانتان نسازید به مرور آنها را از دست خواهید داد. با ساخت اپلیکیشن موبایل، کانال ارتباطی مستقیم خود را بسازید و مشتریانتان را طی زمان و با ارتباطی دایمی به خود وفادار کنید.

 


میتوانید برای ساخت اپلیکیشن رستوران با ما تماس بگیرید (مشاوره رایگان) 5594-930-0914

برای مشاهده امکانات اپلیکیشن رستوران لطفا اینجا کلیک کنید


چرا اپلیکیشن رستوران